Powrót do Spisu treści

Zarządzanie listą wykluczeń


Lista wykluczeń zawiera listę sieci WiFi, z którymi nie następuje automatyczne łączenie. Ta funkcja umożliwia ograniczanie automatycznego dostępu do danej sieci WiFi lub punktu dostępu z listy, nawet jeśli dla tej sieci został utworzony profil. Funkcja Zarządzanie listą wykluczeń umożliwia wykluczanie całych sieci WiFi (SSID).


Jak uzyskać dostęp

Istnieją dwa sposoby uzyskiwania dostępu do ekranu Zarządzanie listą wykluczeń:

UWAGA: Jeśli administrator wyznaczył sieć do wykluczenia, tylko administrator może usunąć tę sieć z listy wykluczeń za pomocą Narzędzia administratora. Administrator może wykluczać profile w Narzędziu administratora. Zobacz Narzędzie administratora.

Ta ikona, znajdująca się na liście sieci WiFi wskazuje, że sieć została wykluczona.

Szczegóły zarządzania listą wykluczeń

Nazwa

Opis

Nazwa sieci Nazwa (identyfikator SSID) sieci bezprzewodowej.
Łączność radiowa W przypadku wystąpienia błędu DHCP wyświetla pasmo.
Adres MAC Adres MAC punktu dostępu lub wszystkie punkty dostępu lub stacje w sieci.
Przyczyna Źródło wykluczenia, użytkownik.
Szczegóły

Kliknij opcję Szczegóły, aby uzyskać szczegółowe informacje o sposobie, w jaki punkt dostępu został wykluczony i jak anulować wykluczenie. Na przykład:

Ta sieć została wykluczona z automatycznego łączenia z następujących przyczyn.

  • Użytkownik ręcznie wykluczył tę sieć.

Aby ta sieć (lub punkt dostępu) ponownie podlegała automatycznemu łączeniu, zaznacz ją i kliknij przycisk Usuń.

UWAGI:

  • Użycie przycisku Resetuj listę spowoduje usunięcie z listy wszystkich pozycji z wyjątkiem nielegalnych lub wykluczonych przez administratora punktów dostępu.
  • Nielegalne punkty dostępu są usuwane z listy, gdy z tym punktem dostępu zostaje nawiązane połączenie z prawidłowymi poświadczeniami.
  • Wszystkie wykluczone punkty dostępu w sieci (inne niż nielegalne i administratora) zostają usunięte z listy po ręcznym zastosowaniu profilu dla tej sieci.

Pozycje wygaszone są wykluczonymi nielegalnymi punktami dostępu lub punktami dostępu wykluczonymi przez administratora. Nielegalne lub wykluczone przez administratora punkty dostępu nie mogą być usuwane z listy ręcznie.

Dodaj

Kliknij przycisk Dodaj, aby wprowadzić nazwę sieciową (SSID), która ma zostać dodana do listy wykluczeń.

  1. Nazwa sieci: Wprowadź nazwę sieci.
  2. Kliknij przycisk OK.

Usuń

Usuwanie pozycji z listy.

  1. Wybierz element z listy.
  2. Kliknij przycisk Usuń.
  3. Wyświetlony zostanie monit: Czy chcesz usunąć zaznaczony element z listy wykluczeń?
  4. Kliknij przycisk Tak, aby usunąć profil z listy.

Resetuj listę

Usuwa wszystkie sieci i punkty dostępu z listy wykluczeń.

Zamknij

Umożliwia zamknięcie okna i zapisanie ustawień.

Pomoc?

Zawiera informacje Pomocy dla tej strony.


Powrót do początku

Powrót do Spisu treści

Znaki towarowe i zastrzeżenia