Lista wykluczeń zawiera listę sieci WiFi, z którymi nie następuje automatyczne łączenie. Ta funkcja umożliwia ograniczanie automatycznego dostępu do danej sieci WiFi lub punktu dostępu z listy, nawet jeśli dla tej sieci został utworzony profil. Funkcja Zarządzanie listą wykluczeń umożliwia wykluczanie całych sieci WiFi (SSID).
Istnieją dwa sposoby uzyskiwania dostępu do ekranu Zarządzanie listą wykluczeń:
UWAGA: Jeśli administrator wyznaczył sieć do wykluczenia, tylko administrator może usunąć tę sieć z listy wykluczeń za pomocą Narzędzia administratora. Administrator może wykluczać profile w Narzędziu administratora. Zobacz Narzędzie administratora.
Nazwa |
Opis |
Nazwa sieci | Nazwa (identyfikator SSID) sieci bezprzewodowej. |
Łączność radiowa | W przypadku wystąpienia błędu DHCP wyświetla pasmo. |
Adres MAC | Adres MAC punktu dostępu lub wszystkie punkty dostępu lub stacje w sieci. |
Przyczyna | Źródło wykluczenia, użytkownik. |
Szczegóły | Kliknij opcję Szczegóły, aby uzyskać szczegółowe informacje o sposobie, w jaki punkt dostępu został wykluczony i jak anulować wykluczenie. Na przykład: Ta sieć została wykluczona z automatycznego łączenia z następujących przyczyn.
Aby ta sieć (lub punkt dostępu) ponownie podlegała automatycznemu łączeniu, zaznacz ją i kliknij przycisk Usuń. UWAGI:
Pozycje wygaszone są wykluczonymi nielegalnymi punktami dostępu lub punktami dostępu wykluczonymi przez administratora. Nielegalne lub wykluczone przez administratora punkty dostępu nie mogą być usuwane z listy ręcznie. |
Dodaj |
Kliknij przycisk Dodaj, aby wprowadzić nazwę sieciową (SSID), która ma zostać dodana do listy wykluczeń.
|
Usuń |
Usuwanie pozycji z listy.
|
Resetuj listę |
Usuwa wszystkie sieci i punkty dostępu z listy wykluczeń. |
Zamknij |
Umożliwia zamknięcie okna i zapisanie ustawień. |
Pomoc? |
Zawiera informacje Pomocy dla tej strony. |